Am vizitat si anul acesta show-ul auto ATBS 2015 (Auto Total Business Show), pentru a 3-a oara consecutiva. In anii trecuti expozitia auto mai purta si numele Bucharest Wheels Arena (BWA), dar acum se pare ca s-a renuntat la aceasta denumire. In acest Auto Total Business Show a impresionat printr-un spectacol de drifturi, dupa cum o sa vedeti mai jos in acest articol.
Aici poti vedea poze si pareri despre Auto Total Business Show (Bucharest Wheels Arena) din anii trecuti:
Cum spuneam, in acest an show-ul m-a impresionat prin spectacolul de drifturi, la care au participat numele „grele” din domeniu: Gabi Imre, Marius Mitrache, Ilarion Grigorici, Iulian Jumuga, Razvan Tica, Catalin Trifan, Alin Gradinaru si Augustin Jumuga.
Drift-urile au constat in probe simple, apoi probe in tandem (de la 2 pana la 6 concurenti simultan).
In cele din urma spectacolul a fost oferit de un tandem tata-fiu (Augustin si Iulian Jumuga), cu un cap de camion Daf ATI95 de 450 cai putere si un BMW E36 V8 Turbo de 600 cp.
Un spectacol inedit a oferit Catalin Trifan cu al sau Nissan Silvia (240SX) S13 de 650 cai putere, care a incantat publicul cu ale sale drifturi rosiatice.
Romanian Drift Community se pare ca evolueaza de la an la an si abia astept sa-i vad la Romexpo anul viitor.
In afara de drifturi au mai fost si alte probe interesante, dar din pacate nu am avut timp sa le vad. Printre acestea se numara competitia de offroad, concurs de SPL (Sound Pressure Level) si tot felul de concursuri de tuning auto.
O prezenta inedita in Romania a reprezentat-o „masina” supersonica Blood Hound SCC, care va incerca sa bata recordul de viteza pe uscat de nu mai putin de 1600 km/h. Este mai mult decat probabil ca vehiculul prezentat este o replica, si nu racheta de 130.000 de cai putere si peste 1 milion de euro, construita din titan, fibra de carbon si aluminiu, dar a meritat vazuta.
Masinile prezente in zona de tuning nu pot sa zic ca m-au impresionat, poate din cauza ca le-am tot vazut si la alte evenimente sau in anii trecuti tot aici la Auto Total Business Show, insa au si ele rolul lor intr-un astfel de show auto.
Iata legendarul Audi Sport Quattro in „carne si oase”:
… si o motocicleta dragster care nu reprezinta ceva prea obisnuit in Romania:
Airsoft-ul este inca la moda in Romania:
In pavilionul central Romexpo s-au desfasurat ca de obicei standurile producatorilor si importatorilor de componente auto, dar au existat si cateva standuri mai atractive, cum ar fi cel cu simulatorul de Formula 1, care reproduce cam toate senzatiile din masina de curse, inclusiv accelerari de pana la 3G.
Una peste alta ATBS 2015 mi-a placut si in acest an si consider ca este unul dintre putinele evenimente auto reusite din Romania la care ai cat de cat ce vedea.
Mi-a placut articolul, dar, imi poti spune, te rog, ce masina este cea din stanga Quattro-ului? Pare ceva cunoscut..