Nu cu mult timp in urma am avut primul meu „accident” auto. Este cam mult spus accident, deoarece de fapt am gasit masina lovita in parcare, iar lovitura a constat intr-o zgarietura adanca pe o laterala, partile avariate fiind: spoiler fata, aripa si usa.
Deoarece aveam asigurare CASCO (la Omniasig) am decis sa rezolv dauna folosind aceasta polita.
Dupa cativa pasi destul de simpli (dar cu multa birocratie), am reusit sa programez masina pentru reparatie la un service recomandat atat de un bun prieten cat si de agentul constatator de la Omniasig. Este vorba despre service-ul Bright Cars care apartine francizei AD Garage si care este situat pe Calea Dudesti din Bucuresti (visavis de complexul rezdential InCity).
Am lasat fisa de intrare in reparatie iar dupa cateva zile am fost chemat sa duc masina la reparat. Dupa mai putin de o saptamana am fost rechemat sa iau masina, care a fost reparata foarte bine. De fapt nu pot vedea nicio diferenta in zona reparata (nici diferente de nuanta, nici forma diferita a tablei, nici distante inegale intre usa, aripa, capota sau spoiler). Toate elementele au fost indreptate si revopsite corespunzator, spre marea mea surprindere, mai ales ca in general am avut experiente neplacute cu service-urile (vezi aici).
Masina am luat-o spalata de la Bright Cars (AD Garage), asa cum este si normal sa se intample la orice service serios. In plus am primit si un card de fidelitate „incarcat” cu 10% discount din valoarea reparatiei actuale, valabil pentru urmatoarea lucrare de service. Avand in vedere ca dauna a costat asiguratorul putin peste 2000 de lei, inseamna ca voi avea o reducere de cca. 200 lei data viitoare.
Pe langa satisfactia unei reparatii bine facute si a timpului scurt, comunicarea cu personalul din service mi s-a parut foarte ok, motiv pentru care am acum toate argumentele sa mai revin.
Service-ul Bright Cars ofera servicii complete auto, cum ar fi: reparatie si intretinere mecanica si electrica auto, tinichigerie, vopsitorie, testare si diagnoza computerizata, revizie insitalatie aer conditionat, geometrie roti, vulcanizare, ITP, spalatorie auto, tractare auto, comercializare de piese si anvelope.
Daca la tinichigerie si vopsitorie pot spune ca sunt foarte buni, ramane insa de vazut cum se vor descurca si pe partea de mecanica, unde mai am cateva probleme pe care vreau sa le verific pe viitor.
Daca ai fost si tu la service-ul AD Garage de pe Dudesti, spune si celorlalti ce parere ai avut despre serviciile lor, folosind sectiunea de comentarii de mai jos.
Am fost si eu la acest service, acum 2 ani. Am avut nevoie pentru masina mea, Opel Meriva, de lucrari de tinichigerie si apoi revopsire totala a masinii. Au lucrat impecabil. Si, asta nu o spun numai eu, ci a fost si parerea agentului meu de asigurari care a fost si el prezent la receptia lucrarii. Deci, recomand cu multa incredere acest service.
P.S. Doresc sa adaug ca am fost impresionata si de modul profesional in care s-au comportat toti cei de acolo, incepand de la receptie, pana la directorul (sau patronul, nu stiu ce era) service-lui. Felicitari!
Salut,eu am CASCO de ani buni.Ai impresia ca cei 2000 de lei pe reparatie sunt reali ? Eu am fost cu masina ptr rep la o usa si NU am zis ca am CASCO iar suma ptr rep era de 1100 lei .Am reparat masina(usa) pe CASCO iar suma a devenit 1800lei. Diferenta asta se va vedea in polita urmatoare si tot asa.Sunt patit(de la 1600 polita acum am ajuns la 2400 in 5ani…am avut si cateva rep minore,iar valoarea masini scade cu fiecare an.Firmele de asigurari nu pierd.
Numai doua comentarii despre acest service in tot internetul ??? Dubios ..
Chiar nu a avut nimeni nici o neplacere , nimic … totusi traim in Romania, unde se intampla multe nenorociri in toate domeniile , nu se poate ca acest service sa faca nota discordanta !
Personal gretos, neprofesionist, nu tin cont de programari la reconstatari, daca vreti sa salvati cativa neuroni de la moarte si niste timp evitati birght cars (ad garage) de pe dudesti.
Ex: am fost sambata iar baiatul care trebuia sa preia dosarul (de la receptie) era sa puna la pariuri si a trebuit sa il astept 30 min ca sa imi spuna ca nu se poate face reconstatare azi, si sa vin marti intre 8:30 si 10:30. Marti ajunga la 9:30 si imi zice ca o sa am de asteptat maxim o ora (ceea ce este oarecum rezonabil) insa cand ma intorc la 10:30 imi zice ca trebuie sa mai astept inca vreo 45 de minute… (probabil ca cine da spaga intra mai repede insa cine nu e tratat ca un cersetor de parca nu din bani nostri ar trai)
Eu am avut nefericita sansa sa imi repar masina la Ad Garage din Boldesti, jud. Prahova, dupa ce o femeie m-a lovit in parcare. Cand am ridicat masina a fost spalata si ceruita, iar dupa 3 spalari am observat ca de fapt aripa revopsita de ei nu e aceeasi nuanta cu restul masinii, de asta au apelat la trucul cu ceruirea sa nu se mai vada diferenta de culoare.
Asa ca m-am ales cu o aripa alta nuanta din cauza unor incompetenti, fara macar sa fi lovit eu masina.
Va rog evitati acest service.
Evitati evitati evitati !!! Personal gretos, neprofesionist . Am dus masina pentru reparatie pe casco schimbat prag si usa … A durat 3 saptamani. Cand am luat masina, alte roti pe fata. Surpriza !
Salut ! Am fost si eu cu masina mea la AD GARAGE (S.C. „BRIGHT CARS” S.R.L.), la tinichigerie – vopsitorie si a fost o experienta urata.
Am fost neplacut surprins de neseriozitatea, superficialitatea si lipsa de profesionalism a lui POPA FLORIN, cel care raspunde de acel atelier. M-a dus cu vorba cateva saptamani in ceea ce priveste programarea (masina mea a fost avariata in trafic de un alt sofer, din culpa sa exclusiva si reparatia s-a facut pe RCA-ul lui), apoi m-a pasat la doamna MARIANA (receptionera), care nu era de gasit la telefon.
Au trecut 3 luni din momentul in care m-am adresat service-ului pana cand au catadicsit sa ma sune (doamna MARIANA) si sa imi spuna, pe ton mieros, ca am dosar de daune deschis la ei (vroiau sa isi incaseze banii) si sa ma intrebe cand doresc sa ma programeze. I-am spus doamnei MARIANA ca regret ca am acceptat ca masina mea sa fie reparata la ei la service, lucru pe care i-l spusesem si lui POPA FLORIN anterior, dupa ce ma amanase cu programarea pentru a nu stiu cata oara.
Cand am programat masina, am rugat-o pe doamna MARIANA sa imi spuna exact cand avea sa fie gata reparatia. Mi-a spus, dar in momentul in care am dus masina la service, doamna MARIANA nu era acolo, iar POPA FLORIN, auzind ca aceasta imi promisese acel termen, a spus: „Pai, atunci, sa se ocupe doamna MARIANA sa fie gata masina cand v-a promis !”
Masina a fost totusi gata cand mi-a promis doamna MARIANA, insa, cand m-am dus la service, am constatat ca bara din spate (cea care fusese inlocuita si vopsita) nu fusese montata simetric.
I-am adus aceasta la cunostinta lui POPA FLORIN, care l-a chemat in mare sila pe un mecanic (tinichigiu), iar amandoi au incercat sa ma convinga ca asa, „nesimetrice sunt toate masinile.”
Le-am spus un „ce naiba, doar am vazut toti la viata noastra masini si stim cu arata” si atunci POPA FLORIN s-a deranjat sa-i ceara tinichigiului sa remonteze bara, dar simetric.
Asa ca am mai asteptat inca un sfert de ora…floare la ureche pe langa lunile care deja trecusera.
Precizez ca singura avarie la masina a fost bara din spate si ca masina a trebuit sa stea in service doua zile. Din punctul meu de vedere, ar fi putut sa stea in service doar o zi.
In concluzie, regret ca am optat pentru AD GARAGE (S.C. „BRIGHT CARS” S.R.L.) si va spun ca, si daca at fi unicul service din Bucuresti, eu nu as mai apela la ei !
Am avut si eu recent masina la reparat la acest service . cu avarii mici provocate de alt sofer adica a fost facuta pe Rca celui vinovat . avariile fiind bara spate plus haion portbagaj . ce pot spune e ca nu se pricep deloc la demontat ,montat piese .. Cand am fost sa iau masina ( din proprie initiativa pt ca nu am fost sunat niciodata de ei pt a fi informat in ce stadiu se afla lucrarea .. ) am constatat ca bara spate nu este aliniata deloc cum trebuie avand decalaj cam cate 1 cm stanga dreapta in dreptul aripilor plus ca in partea din stanga intre aripa si bara aproape ca intra un deget … A fost chemat montatorul si mi-a explicat ca asa vine bara … Ca el bu are ce sa ii faca .. ( zic lasa ca o mai reglez eu cumva m-am gandit ) m-am uitat la vopsea .. A trebuit sa le arat eu ca unde sa facut trecerea de la vopseaua noua la cea veche a ramas gazat si foarte brumat… ( in rest vopsitul a iesit ok mai vedem dupa iarna asta .. ) ma duc semnez sa iau masina resemnat ca asta e atat pot sa faca … Zic hai sa deschid si haionul unde sa constat ca masina era incheiata ca dupa razboi tot ce insemna cleme au fost rupte de parca le desfacut cineva care a lucrat doar la tractoare. .. Concluzie daca duceti masina la ei verificati daca e de desfacut piese gen fete de usi orice are clemeb la partea care trebuie reparata ca ei nu tin cont rup fara mila si le prind de forma singura parte buna a fost vopseaua asa ca aveti grija. ..
AD GARAGE (S.C. “BRIGHT CARS” S.R.L.) un service de tot rahatul…….am avut pe casco reparatii si revopsire.
Au reparat ca niste „profesionisti”, a trebuit sa le spun, sa le arat de 3 ori problema remedierii, evident, de de atatea ori am mers in service …si….tot nu au facut ce trebuia.
Vopsirea se face parca de parca ar fi incepatori, cu vopsea scursa, cu pori, cu urme la imbinare…..
Este un service de doi bani…..in final ….trebuie facut o reclamatie, chiar si o plangere.
Nu recomand acest service deoarece umfla preturile atat la manopera dar mai ales la piese.
Daca nu stii tarifele din piata, vor profita de ignoranta ta.
Concret, iti cer pret cu tot cu TVA iar cand le spui ca vrei factura iti spun ca te costa suplimentar si TVA-ul.
Deci, mare atentie!
Nu recomand! Mi au cerut 300 lei pe ITP pt un parbriz fisurat 10 cm pe dreapta. Josnic